fetivalflower_1405366727.jpg_640x640

Jók ezek a fesztiválok, meg a BalatonSound is persze (bizonyos szempontból), de azt hiszem ez a legdurvábban konformista hely, ahol valaha jártam. Az elején csak bámultam, hogy úúúristen, mennyi irtó csinos, szexi, jól öltözött lány jön velem szembe, aztán kb. 20 perc kellett ahhoz, hogy rájöjjek,hogy mindenki pontosan ugyanolyan.

Átlag fesztiválszett:

- (Mű)virágkoszorú/bézbólsapka (hátra fordítva!) a fejre

- Haspóló (lehetőleg fekete)

- P*csanadrág

- Cipő bármi lehet, alapvetően menő tornacipő de persze a mindenhol olvasott zuhéból és dagonyából kiindulva a gumicsizma lett végül a nyerő viselet.

Persze nyilván minden trendi lány próbál alkalmazkodni és követni azt, ami "menő", de végtelenül sokkoló volt, ahogy ennyi klónt láttam. Bár elég keveset bulizok mostanában, de sokat járok belvárosban meg beülős helyeken, és ilyen szintű futószalagon gyártott nőket ritkán látni.

Röhögtem is egy jót,amikor valaki kiposztolta a Sound oldalára, hogy "Egy lány kerestetik ! Wiz Khalifa koncerten táncolt előttem (kb. vállig érő barna haj, hátrafordított baseball sapka, fekete felső) Aki magári ismer jelezzen!" - na, kb én 50 ilyet számoltam egy nap alatt, ha nem többet. Good luck, man.

Most csak erre a fun factre futja, de majd jön egy beszámoló is a BalatounSoundról, de tényleg.

A bejegyzés trackback címe:

https://fleur-du-mal.blog.hu/api/trackback/id/tr516509191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása