Beköszönő

2013.12.18. 16:19

Teljesen lazán, mindenféle bevezető/beköszönő szöveg nélkül kezdtem el írni a blogot. Bár a kis verssel az elején próbáltam valamit sugallni, de talán illik valami keretet adni a dolognak a bemutatkozni a leendő olvasóknak.

hi.PNG
Tehát:
Egy 26 éves, vidéki nagyvárosban felnőtt, ámde évek óta a pesti a forgatagban élő, tanuló, dolgozó lány/lény vagyok. 
Azt szokták javasolni, hogy ha blogolni kezdesz, és sikeres akarsz lenni, sok olvasóra vágysz, akkor legyen egy szűken körülhatárolt téma, amiben igazán jó vagy, amiről még nem írnak minden 5. blogban, szóval keresd meg a szűk piaci rést. Ez annyira nem lesz rám jellemző, hiszen első körben nem világuralomra tervezek törni :) Inkább azt mondanám, hogy mivel papíron újságíró vagyok, de gyakorlatban más területen dolgozom már, gyakran hiányzik az írás. Néha tényleg érzem, hogy muszáj kiadni magamból hogy mit gondolok dolgokról, és persze, hogy gyakoroljam az írást, nehogy elkopjon ez a képességem...ugyanis amióta diplomáztam, nem sokszor ragadtam tollat/billentyűt, és megpróbálom szinten tartani a dolgot.
Amikről biztos, hogy lesz szó, az összefoglalva: kultúra, életmód. Benne foglaltatik zene, koncertek, könyvek, filmek, gasztro, utazás, számomra izgalmas helyek, események és témák, ajánlók és beszámolók, és persze minden, amit épp nem tudok magamban tartani. 
Hogy valamit mutassak magamról, az ízlésemről, ezzel a képpel köszöntök mindenkit, aztán meglátjuk, mi sül ki a dologból....
Fab Ciraolo: 'Icons as hipsters'

A bejegyzés trackback címe:

https://fleur-du-mal.blog.hu/api/trackback/id/tr765698029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása