Madártávlatból

2013.12.30. 22:56

Óriási utazásmániás vagyok, de sajnos nem tudom mindezt annyira kiélni, amennyire szeretném, persze gondolom nem vagyok ezzel egyedül. Szerencsémre Európán belül egész sok helyre eljutottam már, de a kontinens határait még nem szeltem át, pedig annyi minden van, amit látni szeretnék. Mellesleg megjegyezném, hogy a képzeletbeli utazási kívánságlistákkal az a baj, hogy sosem lesznek rövidebbek: ha ki is húzok egy-két úticélt a listán egy évben, biztos, hogy felkerül még jó néhány város, ami idő közben keltette fel az érdeklődésem.

Szép és különleges fényképek nézegetése kicsit segíthet lenyugtatni a "travel bug"-ot (bár lehet, ezzel csak még erősebbé tesszük?), és ma ráleltem egy egészen különleges albumra a BuzzFeeden: 27 fénykép, amit csak akkor látnál, ha madár lennél (meg persze ha repülőn utazol). Gyönyörű képek ezek, olyan szemszögből láthatunk városokat, ahogy még talán soha, és ez különösen izgalmas, ha olyan helyek fotóit nézzük, ahol személyesen is megfordultunk már.

Javaslom tehát, hogy mindenki nézze meg a teljes válogatást ide kattintva, alább pedig az én kedvenceimet láthatjátok.

Barcelona

Gyönyörű és izgalmas város a Sagrada Famíliával és a többi Gaudí által tervezett építészeti különlegességgel, de madártávlatból a város szerkezete is lélegzetelállító.

utaskepek.jpg

New York City

utas3.jpg

Dubaj

Oázisok és vízivárosok a sivatag mellett... Külön felhívnám a figyelmet a kontinenseket ábrázoló kis szigetekre.
utas2.jpg

Nördlingen, Németország

utas4.jpg

Amszterdam, Hollandia

Volt szerencsém több hónapot Hollandiában lakni, így tisztában vagyok azzal, milyen sok csatorna szeli át Amszterdamot, de így fentről nézve nem biztos, hogy felismertem volna a várost.

utas10.jpg

Tulipánmezők Spoorbuurt-nál, Észak-Hollandia

utas15.jpg

San Francisco

utas16.jpg

Moszkva

Mintha csak egy futurisztikus várost látnánk egy sci-fi film kezdőjelenetében.

utas13.jpg

Bern, Svájc

utas6.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://fleur-du-mal.blog.hu/api/trackback/id/tr485701313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása